12/03

Vilket fantastiskt väder idag! Jag hann dock inte njuta så länge. Vi fick smörgåstårta hos Martin och Annelie idag, det var gott och trevligt! Sen började jag jobba 14-22. Usch.. det var så lite folk och det fanns inte överdrivet mycket att fördriva tiden med, och med tanke på de fina pengarna man tjänar går man ju heller inte gärna hem tidigare. Nu har jag kommit hem iaf. Lars sover med sin lillebror så jag är "all alone". Det är rätt skönt, men snart ska vi ju sova från varandra fem nätter så det känns tomt också..

Söker nu biljetter till Melodifestivalen nästa helg! Vi åker dit för att hälsa på Hanna. Ska bli helt underbart att träffa henne. Men tänk om jag också kunde få se Magnus. Lyckan vore total. Och att få visa mina syskon vilken fantastisk fest Melodifestivalen är, det vore också kul! Det är verkligen någonting man inte glömmer i första taget direkt.

Jag borde sova. Imorgon är det dag 8 av 10 på sträck. Känns tungt, men jag är chockad att jag pallat så bra. Tror dock onsdagen kommer bli riktigt tung. Klickar allt bara för helgen kan jag jobba med glädje.

Ringer er imorgon systrar så jag kan berätta om planerna jag har ;)

Hej hopp!
Godnatt,
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

:)

Postat av: Ida

Magnus i all ära, men Carola kommer äga honom stenhårt i globen ;)

Slit inte ut dig med allt jobbande vännen. Hoppas du får en lugn och härlig helg nere i Sthlm!

2006-03-13 @ 10:42:33
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback