13/03

Fick sluta i tid idag! Så underbart. Vädret är verkligen kanon, och ändå sitter jag här :P Hade tänkt få mig en fika med Ida och gänget, men det var ingen som kunde så jag får gott nöja mig med att vara hemma. Inte så det känns jobbigt iofs, det var längesedan faktiskt. Personalmöte ikväll. Man tar sig då aldrig därifrån! Imorgon börjar jag sent, onsdag är min tuffa dag! Torsdag LEDIG! Kan vi ses på dagen då, Ida?

Börjar känna mig lite småkrasslig. Hade näsblod imorse och det kändes som nån satt en tennisboll i halsen när jag vaknade :/ Uh. Det går mycket sjuka på jobbet, men jag vill verkligen klara mig! Pengar pengar pengar..

Fixa Melodifestivalbiljetter till oss någon!

Ida- Ja, nog går det kanske bättre för Carola än Magnus, men hon hade redan vunnit innan hon uppträdde. Ingen match alls ;) Min vinst vore att få se honom bara, då ska jag aldrig gräva ned mig för att Carola gick om, haha!

Ut i solskenet gott folk!
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, vad du är söt.
Jag slutar skolan klockan 12 på torsdag och ska på online vid 17.00 skulle jag tro. Men vi kanske skulle kunna ses på eftermiddagen innan jag börjar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback