14/03

Jag är så förbaskat förkyld! Det låter som om jag håller för näsan när jag pratar och tennisbollen har växt till ett bowlingklot. Stackars mig! :( Chefen ringde och frågade om jag kunde jobba min lediga dag på torsdag. Så skönt att jag kunde säga nej, det hade inneburit 12 dagar på sträck och i mitt skick just nu hade jag aldrig orkat. 16-21 idag. Blää!

Har knaprat i mig lite frukost nu, ska strax till Helena på jobbet för att planera ihop resan till Stockholm i helgen. Det känns jättekul att få åka. Ett tack till Erik & Angelinn som ska klappa om katten lördag & söndag.

Imorgon ska jag få farmors hallonsoppa! :) Ska dit på middag och jag önskade den till efterrätt. Hela resterande veckan är verkligen uppbokad nu. Ikväll jobb, imorgon farmor. Torsdag packar Lars och fredag åker han till fjälls och jag till hufvudstaden. Ser fram emot en helg med mina syskon, även om två av dem inte är med.

Ska vara hos Helena på en halvtimme!
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kila ner lite soppa i väskan till mig :]

Postat av: Hanna

Du har ju inte mailat mig? Nu vet jag inte var jag ska boka bijetterna? Jo, visst... det går bra, kändes lite jobbigt attt biljetterna som vi skulle försöka få billigare blev ännudyrare?

2006-03-17 @ 08:22:16
URL: http://haannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback