17/03

Dreams are comming true! :D Jag SKA verkligen på Melodifestivalen imorgon tillsammans med mina underbara systrar! Jag fick tag på biljetter idag och imorgon ska vi hämta dem i Stockholm. Jag ska verkligen få uppleva det igen och Magnus ska stå på scen :) Ja, jag är lycklig.
Fick bo gratis hos Helenas kompisar så då kan man ju unna sig lite lyx! :)

Snart åker jag & Lars åt två olika håll. Jag kommer sakna den människan! Jag älskar honom. Ändå känns det inte så tungt som jag trodde, det är iofs bra. Ska ta itu med packning, handling, planering och städning nu.. så det är klart när vi ska åka. Fem nätter utan hans värme, men det överlever jag. Ska bli så kul att umgås med Hanna och Helena i helgen! Synd att Maria inte kunde följa och att Daniel inte har råd, och kanske inte har åldern inne riktigt heller.

Dax att börja pricka av dagens "att-göra-lista"!
Åter söndagkväll.
Frida

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Ha så jättekul, och berätta allt sen;) Kram

2006-03-17 @ 17:29:14
Postat av: Ida

Åh, vad roligt för er :D
Själv får jag kika på melodifestivalen i soffan med chipsen i högsta hugg, men det funkar för mig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback