21/03

Idag skulle jag umgåtts med Malin men var tvungen börja tidigare. När jag då kom till jobbet tre timmar tidigare var nästan allting klart och jag som skulle stanna till nio. Jag fick iaf tillåtelse att gå hem tidigare så när jag gjort lika många timmar som schemat så studsade jag hemåt. Skönt! Synd bara att jag missade att umgås med Malin :/ Och på fredag jobbar jag, jag som trodde jag var ledig. Så nästa vecka kanske?

Fick lite panik idag. Jag måste ha ett nytt jobb tror jag. Jag kan ju inte gå där hela livet! Jag har faktiskt suttit och skrivit ansökningar ikväll, men sen om man får nått jobb är väl en annan sak :/ Det verkar ju tyvärr inte vara det enklaste. Om någon vet av nått jobb eller kan tipsa mig om nånstans jag kan söka. Jag skulle bli så tacksam! Inser att folk redan verkar veta vad de vill, men jag har verkligen ingen aning om framtiden. Jag tänker som så att jag ska prova på lite olika jobb och sedan se vad som egentligen passar mig bäst. Tror nog det kan funka.

Jag gjorde min syster besviken ikväll. Hon ville träna, men jag är fortfarande ingen motionsfantast. Jag tycker bara det känns jobbigt även om det känns skönt efteråt. Men jag trivs som jag är, och tänker forsätta vara det.

Ikväll borde jag verkligen städa innan Lars kommer hem imorgon, men jag ids verkligen inte! Han får ta att det är lite smuts i hörnen. Han kommer ändå hem med mer när han ska packa upp allting så ;) Har en lång dag imorgon igen, 6-17.. men jag har ju iaf nått att se fram emot på kvällen!

Linnea -Yes, jag jobbar i helgen, tyvärr.
Ida -Chefen var ledig idag, ska höra efter imorgon!
Hanna -Jag saknar dig också.

Lars -Kom hem nu, jag sover så dåligt utan dig :/

Kram på er!
Frida

Ps. Lager har fått en flicka i helgen :) Hihi..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så himla roligt att det blev en liten flicka! Undra nu bara vad den ska heta!? Rosalita? Belinda? :P
Vad typiskt! Vilka tider jobbar du då?
Kramar

Postat av: Ida

Så du letar nytt jobb? Vad letar du jobb som? :)
Ses snart!

2006-03-22 @ 18:15:36
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback