26/03

Det var visst ett tag sedan jag skrev nu. Tänkte passa på nu! Klockan är 06.19, egentligen 05.19.. Det känns så bra att ha nått fram till sommartid. Men idag är jag duktigt trött. Försökte sova i fikarummet, men där städas för fullt dså jag gav upp. Jobbar min sjunde dag av tio idag. Vissa tycker jag jobbar för mycket.. och tja, just nu behöver jag verkligen vara ledig. På torsdag. Dit längtar jag!

Sedan sist har Lars kommit hem och det är verkligen skönt att ha honom hemma igen. Igår åt vi räkor och drack cider till middag :) Romantiskt och mysigt. Vi tittade lite på lägenheter också, men kom nog inte fram till någonting nu heller :/ Egentligen har vi ju ingen brådka iväg och nu får vi ändå bo i lägenheten över sommarn.

Marcus & Catrine fick igår en liten Wilma som vägde 3100g och var 49 cm lång. Ett jättegrattis till dem. Och Sandra, har inte hört av dig på flera dagar? Kanske är det dax för bebis för er också?

Här på jobbet är typ alla sidor stängda så jag tar mig inte in någonstans, det är bra irriterande.
Och ja, annars händer inte mycket. Man jobbar, sover och äter..
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Neej, va kul. Gratta från mig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback