27/03

Slutade tidigt. Så härligt! Nu ska jag snart sova lite, så jag hinner innan älsklingen kommer hem. Längtar verkligen till imorgon, sovmorgon! Och sen på torsdag! Ledighet. Oj oj oj.. jag ska verkligen njuta!

Ikväll blir det palt till middag, sen ska vi åka till Lars farmor.

Idag har de nya lägenheterna på Liljansberget kommit ut. Jag ställde mig i kö på några treor där. Vet inte om det området är bra eller inte.. kanske kommer bo bara studenter där? Jaja, vi har ju inte fått den än, så vi får väl vänta och se.. men inte vore det helt fel med en sprillans lägenhet. Nya tapeter, golv.. :)

Som jag misstänkte! Sandra och Samuel fick också barn i lördags. En liten pojke, troligtvis en Oliver. Grattis till dem med!

41 dagar kvar till utlandet! Nu äntligen börjar det kännas som om det närmar sig lite. Synd bara att jag är pank denna månad så hjag inte kan köpa kläder till mig, och Lars för den delen :P

Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror inte det kommer bo så många studenter där, det är ju inte direkt billiga hyror. Men jag hade sjukt gärna bott där annars! :)

Postat av: Linda-Marie

Vi har också ställt oss i kö där. Men det var lite dyrt. Men helt klart kul att bo i nytt. vi får väl se ;)

2006-03-27 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback