31/03

Sista mars! Aprilvädret väntar.. slaskvintern :/ Snöstorm, regn, sol. Men det är en månad till utlandet. Det känns fantastiskt skönt hoppas denna månaden går fort. Det borde den göra!

Jag är totalt utarbetad. Usch, med huvudvärk somnade jag direkt vi kom hem. Sen duschade vi och lagade mat, åt.. och här sitter jag nu i mjukisar och softar! Lars ska visst spela biljard ikväll, kanske hänger med och kikar. Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Det är fest, men jag är pank och dessutom ska vi se på lägenhet på söndag klockan 11! Tomtebo, trea, bottenplan med uteplats :) 4700:-/mån Vi hoppas verkligen att den är bra! Det bästa är att den är våran om vi vill ha den. Synd bara att vi isf får dubbelhyra i juli, men det överlever man väl.

Ska ringa Sävar nu och höra om de kan roa mig imorgon under dagen när Lars kör skoter med grabbarna! Vem vill umgås med mig imorgonkväll om jag dissar festen? Hallå? Ingen? :/

Trevlig helg. Här är en som ska njuta,
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback