02/05

Well. Jag är ju rätt frisk nu! Hostar och snörvlar lite men det gick jättebra att jobba igår och jag kände mig verkligen på banan igen. Men. Varför skulle det inte komma ett men? Lars kollade sig i fredags för säkerhetens skull och då visade proverna ingenting. Men idag har nog han hamnat i träsket bland streptokockerna. Han är på vårdcentralen nu och jag hoppas verkligen han får pencilin att ordna till rätta på detta. För vi måste åka! Måste, måste måste..

Idag börjar vi sent båda två. Ska städa och växla pengar. Förbereda för Jennie som ska bo här under tiden vi är borta!

Åh vad struligt. Tänk om allting bara kunde vara enkelt. Men, vi får verkligen hoppas att resan blir bra! Tittade på en prognos över Cypern fredag och lördag. Regn :/ Nääe! Fast det kan ju vara sol över den delen vi ska vara på. Inga mera dumheter nu. Upp och iväg bara.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback