03/05

Sådärja! Sista arbetsdagen avklarad. Nu är det bara det sista som ska ordnas för imorgon kl 18.55 lyfter vi från Alvik. Sen ska vi förhoppnignsvis träffa Hanna & Jonas i Stockholm i väntan på att tiden ska gå! 6.45 på fredag går planet mot Cypern och vid 11 är vi framme, ca 12 lokal tid (+ 1 timme).

Jag har lite packning kvar, men har tänkt spara det tills imorgon när jag är ensam hemma annars kommer jag inte vara människa imorgon. Måste ha saker att göra hela tiden Lars jobbar! Oj oj, jag har ju bara vart i utlandet en gång.. det är så mycket "tänk om" just nu. Så mycket nerver.

Nä, nu ska jag umgås med min kära och se OC!
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Det kommer bli en helt underbar resa för er! :)
Är så avundsjuk!

Postat av: Hanna

Var försiktiga och kom hem i ett stycke med livet i behåll!

2006-05-04 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback