04/05

Här kommer en uppdatering! Det trodde ni inte ;) Inte jag heller iofs. Är framme på Arlanda. Fick veta att alla flyg hem från Stockholm nästa helg är fullbokade så vi var tvugna boka tåg och därav anledningen till online-vistelsen. Nattåget är bokat så vi är hemma i Umeå lördag 13/5 8.22! Känns skönt att det är ur världen och dessutom biljettfri resa, perfekt att slippa oroa sig över att slarva bort dem. Och lite sömn den natten känns skönt!

Fick träffa min älskade syster. Så fort jag ser henne är allt som vanligt! Men jag saknar dig så fruktansvärt gumman. Usch :/ Jag älskar dig, nu och alltid.

Lars försöker sova på en stenhård bänk. Stackarn klev ju upp fem imorse. Väntar på besked om vi får sova på rest&fly, hoppas verkligen det. Annars blir det en lång natt att sitta av.

Allt känns bra nu. Nerverna har slutat spöka och det känns helt underbart att vara såhär på tu man hand! Som sagt, jag ska försöka ta mig in på internet i Cypern och ge er en rapport, men jag kan inte lova om och när. Ni får hålla utkik helt enkelt :)

Love is all we need,
Frida

- - -

Detta blir mitt sista inlägg innan vi åker! Nu är jag helt klar med städningen och Jennie har vart här och fått nyckeln. Känns skönt att ha henne här. Och jag tror att det känner skönt för henne också! :) Jag hoppas det i alla fall!

Det är lite kvar att packa, men bara småsaker som sminket och tandborsten.. det ska jag snart stoppa dit och sedan packa handbagaget och dra åt blixtlåsen! Sen är allt klart. Om fyra timmar kommer Lars mamma och skjutsar ut oss till Alvik. Så snart börjar vår semester :) Det känns riktigt nice! Och på kartan har de tagit bort regnbmolnet över Cypern så nu är det sol alla dagar fram till måndag :)

Jag kommer slå av mobilen och lämna den hemma. Vi har med en telefon men den kan vi bara ringa i Sverige med. Förhoppningsvis kommer jag åt en dator fem minuter nånstans och kan ge er en kort rapport om läget.

Jag tror det var allt! :) Ta hand om er här hemma.
Åter igen fredagen den 12/5!

KRAM,
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Snacka om att jag blev förvånad när jag såg att du hade skrivit! :)
Hoppas ni har det jättebra. Här hemma är vädret toppen, men jag antar att ni har det ännu bättre :)
Saknar dig,
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback