10/05

Jag skriver varje dag har nere i en liten bok sa nar jag kommer hem ska ni fa lite info fran varje dag. Men det hinner jag inte med just nu!

Igar kvall fick jag hanga over toastolen hela kvallen och jag lovar att det var inte roligt! Idag mar jag fortfarande lite taskigt sa jag orkar inte riktigt med solen. Jag hoppas verkligen det gar over for att vara dalig pa hemresan vore trist! Det kanns for ovrigt skont att aka hem imorgon, skulle nagon komma och saga att vi fick aka ikvall skulle det vara guld. Vi borjar vara installda pa aka hem och jag saknar sa manga dar hemma nu.

Resan har vart valdigt lyckad, plotsligt har tiden gatt sa otroligt fort! Det har vart runt 30 grader hela tiden, stralande sol och underbart pa alla vis! Det kanns skont att ha fatt gora en san har resa med sin alskling.

Pa lordag kommer vi alltsa hem, det blir foraldradag. Beratta allt for alla och bara umgas. Kanns kul! Nu borjar nog mina minutrar sina, imorgon efter 17 ar vi i Sverige och da kanske jag ringer :)

KRAM,
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej, vad tråkigt att du blivit lite sjuk! :/
Hoppas du bättrar på dig snabbt!
Ring gärna när du känner att du har tid, så vi kan surra lite.
Miss you,
Kram

Postat av: Hanna

Saknar dig också!! Har pratat med Micke nu och det är svårt att lita på att dom håller de tider de lovar, men han sa faktiskt att han skulle vara hemma till klockan fem så jag fick sluta tidigare, hoppas att han kan hålla det. Sista dagen och allt ju.... Nåja! Flyg försiktigt, är väldigt rädd om dig :] Älsk.

2006-05-11 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback