13/05

Hemma!
Känns skönt. Det blev en rätt lång hemresa. Åkte från hotellet 10 igår och landade inte förrän vid 16.30 i Stockholm. Träffade då Hanna och Jonas och åt ute med dem, det var riktigt trevligt. Tåget lättare 22.12 ganska exakt och efter ännu en natt med diverse störande moment (snarkningar och stön) så var vi hemma 8.22 i Umeå!

Har packat upp det mesta nu, bäddat rent och myst med vår älskade kisse! Nu tänkte jag vila en halvtimme. Ska sen till farmor som fyldde 75 i förrgår, sen vidare till Lars kusiner, till Lars mamma och sedan hem till oss kväll. Imorgon blir det till Lars pappa och sen troligen vidare till Brån. Ska bli kul att träffa alla. Jag som är så hemmakär har verkligen saknat alla! Ska bli kul att dela ut alla små presenter till familjen :)

Den där dagboken jag skrev om kommer ;) Just nu gungar det lite efter tåget så jag ska vila, men imorgon kanske! Nu är mobilen påslagen så du kan nå mig dygnet runt :)

Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du är hemma igen! :)
Ser fram emot att få träffa dig igen,
KRAM

Postat av: Linnea

Skönt att ni är hemma och att ni har haft det bra!
Du måste berätta mer för mig om hur Cypern var senare. Kramar om

2006-05-13 @ 16:46:33
URL: http://linneosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback