17/05

Norges nationaldag. Det vet nog varenda kotte, men varför egentligen?

Har gjort mig klar och är strax på väg mot bussen till Mariehem. Ska få umgås med min Ida ikväll. Synd att du, Johanna, inte kunde vara med. (Hur går det med din blogg?) Blir lite snask och OC :) Mysigt! Ska skynda mig snart så jag hinner ned och köpa lite karra.

Dagarna går på, men idag har det verkligen gått segt. Jag har redan tagit på mig för mycket jobb så idag gav jag bort en dag för att inte ta ut mig igen. Imorgon 6-16 sen är jag ledig på fredag tillsammans med Lars, ska bli skönt att få hinna med varandra en dag här hemma. Och dessutom skönt att hälsa på mormor och morfar, det hinner man ju inte med så ofta när man jobbar och avståndet är förhållandevis långt.

Hur många dagar är det till lön egentligen? Löning onsdag va? :D Längtar!

Nä nu är det hög tid,
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för ikväll! :)
Alltid lika roligt att få umgås med dig sötnos,
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback