19/05

Katterna kommer varandra något närmre. Kisse fräser fortfarande och det är svårt att inte lägga sig i när hon försöker vara överhuvud. Har läst massvis och det brukar visst ta ett par dagar och man skulle visst låta de sköta rangordningen och inskolningen själva! Det går allt bättre som tur är och imorgon får de vara själva när vi jobbar. Sen på söndag ska Lars jobba förmiddag och jag eftermiddag så vi håller koll på läget. Bilder finns på apan nu. Jag lovar att ni komer bli störtförälskade ;)

Har vart hos Lars morbror i Vindeln och sett på deras hus! Det var verkligen fint. Önskar man hade pengar att bygga sig ett sånt hus redan som "ung" men det kommer ju aldrig ske. Kanske kanske får jag med mig Lars att flytta innan jul.. innan nästa sommar iaf vill jag iväg.

Nu jamar den lille, ska ta hand om den. Nu är vi nästan som en familj :)
ESC imorgon! Det blir kul. Go Carola!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback