22/05

Vi har börjat cykla till jobbet nu. Det känns rätt skönt ibland, men på morgonen är det pest och pina att cykla strax före halv sex. Dessutom har jag så ont i rumpan av sadeln! Men det brukar ju gå över, så det gör väl kanske det snart. Bilen ville inte idag, hoppas Lars snart kommer på att vi behöver en ny ;) Det vore inte fel med någon nyare.

Eventuellt ska jag vara ledig på lördag och det innebär isf att jag kan festa med Ida :) Det vore hur kul som helst, men än så länge är ingenting bestämt, vi får se! Ska iaf bli kul att gå yran runt. Grillning på lördagkväll. Sen jobb på söndag.

Lillen har gjort sig hemmastad och storkisse har blivit vuxen över helgen. Det är så mysigt så med två som leker här hemma! Man känner sig aldrig ensam ;) Nu busar de och tvättar varandra och snart är de säkert bästa vänner. Jag har försökt hitta könet på den lille krabaten och jag tror nog att det är en tjej till.. men jag är inte 100% säker.

Ska ta och göra lite mat nu!
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det vore verkligen skitroligt om du hängde med på fredag! Saknar ju att partaja med dig.

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback