24/05

Idag blev en ruskigt lång dag. Var schemalagd 6-17 och det är en helt galet dryg dag! Men allt gick jätteenkelt och när den tiden runnit ut var det fortfarande överdrivet mycket kvar att göra så jag stannade två timmar till! Sen handlade jag och har diskat och dammsugat här hemma. Snart kommer nog Lars hem och då ska vi krypa till kojs! Ska bli riktigt skönt även om det blir rätt få timmar även denna natt.

Hanna sitter på flyget hem nu! Det känns så skönt att hon kommer hem några dagar. Imorgon kommer hon hit på middag och Helena, Magnus och David kanske också kommer hit. Skulle vara riktigt roligt.

Jag ser så sjukt mycket fram emot helgen. Fredag yran med Ida och Johanna! Åh vad jag saknar att umgås med dem som förr. Sen är det grillfest med kubb på lördag! Sommarfester.. vilken stämning. Dessutom kommer Helena ut på krogrunda på lördag! :)

Bedtime!
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar också det! Men imorn blir allt som förr :) Party!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback