27/05

Jag hade kanske sett fram mot yran liiite väl mycket. Det var svårt att inse att jag inte tålde lika mycket som för några månader sedan. Detta slutade med att Ida skickade hem mig med taxi redan klockan 23 :/ Jag missade Rosenström! Hursomhelst var det så otroligt kul kväll, även om den blev kortare än planerat. Hoppas på att Ida hänger på på grillfesten ikväll. Kom på att vi typ inte tar oss ut någonstans, men?

Blev lång sovmorgon idag. Har precis fått i mig frukost och nu väntar en skön dusch och kanske en sväng på centrum? Det var längesedan jag fick gå på stan! Hoppas att jag hinner se Hanna mer innan hon åker hem ikväll. Trist att tiden går fort och att vi båda har så mycket andra projekt. Jag skulle behöva flera dagar med dig gumman på en öde ö.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback