28/05

Ja, vad ska man säga om gårdagen? Jag fick min tur på stan, hittade nya jeans, en tröja och en tunika.. men tunikan åker tillbaka till butiken imorgon, kände mig lite snål. Imorgon slutar jag tidigt så då har jag en hel del projekt att uträtta. City, tvätt, städ osv. Ledighet och sånt hänger ju alltid ihop av någon anledning.

Grillfesten var kul. Det var längesedan jag såg allt Sävarfolk. Det slog mig där (av flera anledningar) att vi håller på vara vuxna.. Jag var inte peppad på mer fest så jag hängde på Simon och Mattias efteråt.. stackars Mattias fick dras med mig under hela tiden Lars var ute då han låst in nyckeln på Plaza och jag inte kom åt den :/ När han väl kom hem blev det hamburgare och nattmackor tillsammans med Oskarsson. Jag älskar sommartider! Allt känns så mycket enklare och roligare. Och dessutom är det ljust dygnet runt.

Blev sovmorgon idag med, så härligt! Börjar jobba om ganska exakt två timmar. Känns väl inte jättespännande men jag blir ju ledig nästa helg istället. Och då får vi kanske bada hemma hos mor & far om poolen kommit på plats! :) Mera sommarkänslor!

Frukost med min man nu. Btw.. 3 år och 8 månader idag ;)
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar dig.

Postat av: Ida

Låter bra att ni hade det bra på grillfesten! :)
Hoppas verkligen vi kan se till att ses något i veckan.

KRAM!

2006-05-28 @ 18:15:59
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback