30/05

Idag slutade jag rätt så tidigt, det var riktigt skönt. Nu har jag ordnat med alla ärenden på stan. Lämnat igen lite kläder, köpt lite nytt och fått tillbaka hemtelefonen. Vi fick en helt ny! Lars jobbar kväll så det innebär att jag får tid att surfa utan dåligt samvete ;)

Från torsdag och en vecka framåt blir jag änka. Gissa om inte Lars och hans far sticker till utlandet?! JO! Och jag är inte alls avis som måste vara hemma, jobba, och framförallt vara ensam. Allt bestämdes idag så både han och jag är nog i chocktillstånd. Saker brukar inte gå så här fort när han har något med i spelet. Det blir jätteroligt för honom såklart men jag kan ju inte neka till att det känns trist för mig.

Syrener. På Vk står det att det är brandlarm på vandrarhemmet några hus härifrån. Jag är faktiskt ruskigt less på bo här. Igår morse skakade hela huset när en tung lastbil dundrade förbi och värmen gör sig för var dag mer och mer påmind. Under tiden Lars är borta ska jag minsann hitta en ny lägenhet. Så det så! Han får väl gilla läget helt enkelt :P

Juni snart. Skatteåterbäring! Oh yes! Tandläkare också iofs.. trist.
Frida

Kommentarer
Postat av: L-M

Jag tyckte jag såg lars på maxi, jobbar han där? Jobbade inte han i sävar? *lost*

I sådana fall var jag oförskämd och hälsade inte! :(

2006-05-31 @ 00:10:35
Postat av: Ida

Gud vad härligt för Lars att få fara utomlands, igen. Är det något speciellt eller?

Men då har du massor med tid att umgås med mig! Great! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback