31/05

Imorgon åker min älskling till utlandet. Jag trodde verkligen inte att det skulle bli av, men är glad för hans skull även om jag trivs bäst när jag har honom i min närhet. Känns ändå som veckan kan gå ganska fort, försöker planera in lite saker att göra :)

Har vart hos mamma och pappa och installerat spa-bubblet idag. Snacka om rymdskepp! Riktigt fräckt och mäktigt såklart. Kanske åker hem till premiärbadet på fredag.. funderar på sova där en natt. Sen måste jag få träffa Johanna innan hon åker hemöver. Och Ida! Och Malin! Sen var det grillning i helgen hörde jag också. Jag ska nog kunna roa mig låter det som. Och Linda-Marie.. du kan ju inte skriva sådär på Apan?! :P Jag blir kanske hur nyfiken som helst.

Ska sova nu, ta vara på en sista natt innan det blir sju ensamma.
Frida

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

hihi, men du vet ju att du får veta i slutändan ändå ;)

2006-06-01 @ 07:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback