01/11

Jag blev ensam ikväll! Lilla Ida är sjuk och Johanna är fortfarande bakis ;) så vi sköt på det hela. Men det känns helt okej, jag är rätt seg måste jag säga. Efter jobbet mötte jag Anders som var uppe i Umeå, vi tog en middag på Mias innan han skjutsade hem mig. Var trevligt att få se honom en sväng! Nu har jag duschat och hamnat här igen ;) Ikväll väntar jag att klockan ska bli 21, då är det äntligen dax för OC igen!

Igår hämtade jag ut ett paket från H&M, jag hade beställt kläder och totalt glömt bort vad det innehöll :) Men det var en glad överraskning. Ett par röda byxor. Riktigt fina faktiskt! En myströja och en typ av väst. Allting passade bara fint! Det är SÅ kul med nya kläder!

Jag hittade ett konstigt ordspråk eller nått i Blenders gästbok. Jag tyckte det var rätt roligt! "Att dansa är ett legitimt sätt att klämma och känna lite på varandra utan nån vidare förklaring" Nånstans finns en poäng ;)

Kommentarer
Postat av: Norrlandsfoxxen

Tack för kommentaren i min blogg. Ordspråket du hade hittat tycker jag ligger väldigt nära sanningen. :)

Postat av: Danstanten

Haha.. jag gillade också ordspråket!

2006-11-01 @ 18:57:28
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: Lars-Erik

Ja det ordspråket måste jag lägga till min lista av bra ordspråk. Tidigare har jag bara ett dansordspråk nedskrivet: "Dans är ett lodrätt uttryck för ett vågrätt begär"

2006-11-02 @ 08:37:04
URL: http://www.lejondans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback