02/11

Nu har jag äntligen fått hålla honom! Världens finaste lille Noel. Vill du se fler bilder? Klicka här!

Noel 1
Noel 3 Noel 2

- -

Det är inte särskilt skönt att gå hem i arbetsskorna. Jag visste det redan innan jag gick från Maxi, men hade ju inte så mycket val. Imorgon ska jag ta med ett par andra att gå hem i :) Riktigt härligt väder ute, man får energi av den friska luften! Jobbade till 14 idag, dagen har verkligen vart hektiskt och jag insåg själv att jag måste dit imorgon på min lediga dag. Så klockan 6 är det som gäller imorgon igen.. däremot tänkte jag sluta så fort som bara går! Kommer bli elva dagar på rad att jobba nu :/ Men det är bra att ställa upp ibland.

Har köpt lite kläder idag igen. Jag vet ;) Men idag blev det bara en tröja till mig. Köpte även små små söta kläder till Noel och en tröja till Alva. Ska åka dit ikväll och få träffa det lilla underverket. Jag kommer nog knappast vilja åka hem! Dom brukar ju vara så fantastiskt söta. Jag & mamma får slåss om att hålla :) Tänkte ta med mig min kamera så ni också får se den lille krabaten sen.

Mamma, pappa och bror är här på mindre än en timme så nu är det dax att skynda!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh.. vad mysigt!

Postat av: Danstanten

Så gullig han är! Ååååh! :)

2006-11-03 @ 07:46:10
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: Hanna

Guud så söt. Han är verkligen lik Alva på hakan, gud vad jag skulle viljs träffa det pyret. Håller på överala Jonas att vi ska bila hem nästa helg ;) när han fått sin nya bil. hehe. Nu åker vi strax till gotland, mitt hår blev som det blev kan jag ju säga, det var kanske itne ritkigt som jag hade tänkt mig men, vad gör man. Får väl se vad folk säger idag :S träffa ny människor och inte känna sig direkt snygg är inte så skoj, men det ska nog bli bra, jag orkar inte dra med mig mon mobil men ring på jonas nån gång under dagen eller kvällen? Älskar dig min andra hälft. Kram!

2006-11-03 @ 08:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback