03/11

Det var verkligen jättemysigt att få träffa det lille undret igår! Han var så otroligt söt. Och liiiten! Han ser verkligen stor ut på bilderna, men så pyttig i verkligheten. Helt enormt vacker. Och lik på sin syster!

Imorse åkte jag för att jobba några timmar. Hjälpa dem igång med fisken och skriva ett fusksschema över disken. Den blev riktigt fin idag, så jag tog en bild som jag bifogar här nere. Var hemma igen vid halv tio, alldeles lagom lång dag :) Idag ska jag kolla med Catrine vad hon gör på dagen. Funderar på åka på stan och kika efter en ny mobil. Min hålller på ge upp och jag betalar hellre för en ny än för att laga denna. Sen ikväll ska jag på Droskan med Torbjörn, Malin & Anton. Det ska bli både gott och trevligt! ;)

Dans imorgon?


Fisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback