04/11

När jag kommer hem från jobbet brukar alltid kisse få en stund ute på balkongen! Men för varje dag som går lider jag mer och mer utav det. Hon blir aldrig less på att se snöflingorna, men inne blir så kallt! :P

Dagen gick fort idag, tack och lov! Snart är det ny vecka igen, och då börjar nedräkningen till nästa helg ;) Då är jag ledig! Laxhysterin börjar ha lagt sig så det är inte så fasligt stressigt längre och nu borde väl folk hålla sig hemma eftersom det är All helgona helg?! Fick skjuts hem av Linda idag så nu har jag en anledning till en skön promenad till jobbet imorgon. Fick också med mig lite mat hem som jag snart ska ordna med. Ikväll var jag verkligen jättesugen på dansa i Övik. Highlights på scen, det vill man ju inte missa! Säkert en kanondans! Och en snygg sångare att vila ögonen på, hihi. (Örjan & Therese -Jag hoppas ni får jättetrevligt där ikväll! Till nästa helg har nog abstinensen övergått till ett måste). Just nu håller jag kvällen öppen, vi får väl se om det händer någonting spännande :) Jag tänker inte tro så mycket förrän jag vet.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Såklart vi ska ha trevligt ikväll. Vi får hoppas på att vi ses nästa helg istället. Ha det så trevligt ikväll. *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback