05/11

Allting känns så overkligt. Jag kan inte städa bort saker, de bara måste stå kvar. Som ett bevis för mig själv att det faktiskt hände! Försöker hålla mig kvar på jorden. Men du, det är inte alldeles enkelt.

- -

Sitter här och äter leverpastejmackor! Lite frukost. Idag ska jag gå till jobbet! Det har snöat hur mycket som helst ute, det hänger på träden och och ser jättevackert ut. Bara nån minusgrad också, så det blir nog jättehärligt promenadväder. Om dom har plogat cykelvägarna vill säga.

Igår åt jag chokladhjärtan här hemma med någon som värmer mitt hjärta. Jag kunde inte fått en bättre kväll.

Snart är det ny vecka igen. Tycker det känns bra! Veckorna går ofantligt fort och jag längtar efter lite ledighet. Jag frågar mig varje gång jag jobbar min lediga dag, varför jag gör det.. kommer alltid fram till samma svar, men gör ändå om det gång på gång. Fyra dagar kvar av elva nu!

Hanna åker hem från Gotland idag, de har inte haft nån mobil med sig så vi har knappt hörts under hela helgen! Ska bli skönt att få byta några ord ikväll.. För det hoppas jag vi hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback