06/11

Jag är inte sämre än att jag försöker lyssna och förstå.

Så var det den sjätte, jag har haft det datumet ända sedan i torsdags! Jag vet inte riktigt varför, det är ju inget särskilt som händer idag men nu har vi ju iaf kommit dit och kan fortsätta vidare framåt. Idag var det slut på jobb vid lunch, så otroligt skönt. Och dessutom sovmorgon imorgon! Nästan som en ledig dag. Ska bara vara hemma och ha det skönt tror jag.. om ingenting annat dyker upp?!

Idag köpte jag mig en ny telefon, så nu kommer den förhoppningsvis inte dö ifrån mig. Ni kommer troligen höra mig under hela samtalet och kanske kan jag se bättre på displayen. Dessutom slipper jag ett joystick som bara fungerar när det själv vill. Han i kassan var rätt lätt att påverka och jag gick därifrån med ett mycket bra pris ;) Den sitter på laddning nu så nångång ikväll kanske just du får ett premiärsamtal! :)

Nu ska jag försöka få mig lite mat i magen och sen ska jag ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback