07/11

Ibland funderar jag på om du bara är en dröm. Ett påhitt som jag själv kommit på för att ha någonting att leva på! Men nånstans inser jag att du är verklighet och att den är precis på gränsen till för komplicerad för att ställa till det tankemässigt. Och känslomässigt. Men, bara tiden kan utvisa.

Middagrast nu. Passar på medan kycklingarna grillas där nere.. Fick bli två mackor, utan pålägg. Det fanns inget sånt och jag ides inte springa iväg och handla någonting. Typiskt mig, jag önskar jag vore mindre slarvig med maten. Det kanske får bli mitt kommande nyårslöfte ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det tycker jag låter som ett bra nyårslöfte! Nu har du ju dessutom någon som du kan laga med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback