08/11

Kom precis hem. Ikväll har jag tillbringat ett par timmar med Lars och det har vart mycket trevligt! Han bjöd på taco, sen surrade vi ett par timmar och avslutade med kvällens avsnitt av OC! Och jag fick fälla några tårar till det ikväll. Äntligen! Jag var nästan orolig att mina tårkanaler lagt av ;) Jag är i starkt behov av att vara känslosam. På alla vis, om ni undrar varför jag är så positiv till tårarna.

Förresten, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vissa säger åt mig att njuta medan vissa helt förbjuder mig att ens tänka tanken. Nånstans där i mitten står jag själv och velar åt vilket håll jag vill gå, men framförallt kanske vilket håll jag borde gå åt. Hursomhelst..

Imorgon är jag ledig! Sovmorgon är det enda som är värt någonting just nu. Mina elva dagar på rad är avklarade, inkl mitt mördarpass idag mellan 6-17! Känns helt underbart. Sen är det bara fredag kvar innan helgen :) Och till helgen längtar jag! Åker ned till Övik och ser fram emot det hur mycket som helst. Ska bli så kul att få åka ned igen! Skönt att få komma ifrån ett par dagar. Bara vara och få tid att tänka på annat :) Umgås och dessutom dansa igen på lördag! Känns faktiskt som jag inte kan få en mycket bättre helg.

Vi hörs igen imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Lilla gumman! Jag förbjuder dig inte att njuta!! Jag vill bara inte att du ska rusa blint in i något utan att vara medveten om för- och nackdelarna. Och det är bara för att jag är rädd att du ska bli sårad. *kram*

Postat av: Lars-Erik

Lite på dina känslor, akta dig för alla "borde"!
Ses på lördag!

2006-11-09 @ 08:30:25
URL: http://www.lejondans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback