09/11

Jag är sämst. Jag har ätit kakor ikväll! Usch vilken dålig karaktär jag har. Det där med att köpa hem för att bjuda funkar inte.. när förpackningen öppnats är det ju alldeles föör enkelt att norpa. Well, jag gjorde iaf både torsk och köttfärssås ikväll också så nu har jag många matlådor igen. I övrigt har jag inte alls gjort mycket ikväll. Men nu när klockan snart är elva tänkte jag att det är nog dax att färga håret ;) Så, jag ska göra det nu!

Har förhandsbokat Magnus nya julskiva på Bengans! Och Jill Johnson kommer till Umeå i februari! :)

- -

Hjälp vad dagen springer iväg! Nu är det snart dax för middag och jag har inte ens klätt på mig ordentligt idag. Jag vaknade tidigt. Katten är som en lite baby, hon ska ha mat där runt femtiden.. men efter hon ätit får jag sova igen ;) Vaknade inte förrän halv tolv sen! Idag har jag inte tagit mig för särskillt mycket, men det var väl ungefär så jag hade planerat den här dagen också. Att göra ingenting alltså. Ikväll ska jag fortsätta i samma stil, men då tänkte jag iaf förflytta mig några meter till tv-soffan.

Ett enormt grattis till Tessan & Örjan! Är övertygade om att ni blir världens finaste föräldrar. Och att det blir en riktigt dansant liten krabat :) Önskar er all lycka till!

En arbetsdag före helg.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Tack för gratulationen!! :)

Postat av: Linda-Marie

Kikade på bengans igår, men jag hittade inte skivan.. Jag kanske var för trött för att söka ordentligt? ;) *måste leta*

2006-11-10 @ 06:59:48
Postat av: annelie

hejhej! vilken färg blev det?? *nyfiken*

2006-11-10 @ 11:39:44
URL: http://annelufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback