12/11

Dansen igår på Parken var lyckad som alla andra danskvällar. Men av någon anledning var mitt engagemang inte riktigt på topp! Kanske berodde de på att de allra flesta ansikten på dansgolvet var nya för mig. Dansförmågan var det däremot inget fel på. Jag fick en dans som gick i baktakt och en dans vars killen verkligen utnyttjade sina långa ben, men i övrigt gick allting smärtfritt ;) Jag tycker det var märkligt att många såg det som en självklarhet att åka till Skelleftehamn och dansa till Zlips. Jannez hade en mycket bra reportear och spelade mycket bra enligt mig! Nästa fredag ser jag det däremot som en självklarhet att dansa till Zlips eftersom de då spelar på hemmaplan.

Senaste timmarna har jag spenderat på buss. Först från Övik och sedan hann jag just bara blöta ned fötterna mellan busstationen och Vasagatan innan bussen mot Sävar tog mig vidare. Väl här hade de flyttat busshållplatserna (jo, det är en evighet sedan jag var hem!) så jag fick blöta upp fötterna igen när jag slaskade hemåt. Det är skönt att komma hem, jag borde verkligen se till att åka ut hit lite oftare!

Pappa fick vinna på mina farsdagslotter och nu ska jag snart åka vidare till farmor. Där serveras middag innan jag sedan får skjuts hem till kisse igen. Man skulle kunna sammanfatta det som en helg i flängandets tecken ;)

KRAM,
Frida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ojoj, vi har inte pratats vid idag, känns som jag har noll koll på ditt liv nu :P Vi får höras imorgon!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback