16/11

Usch och fy! Vilken hemsk vecka! Min motivation har verkligen legat på botten. Det har inte direkt flytit på fläckfritt de senaste dagarna. Speciellt inte idag. Precis allting har krånglat. Min stackars praktikant måste se mig som världens mest förvirrade människa! Men nu är det faktiskt inget jobb imorgon och jag njuter av tanken på sovmorgon och en helt ledig dag här hemma. Sen att jag har massor att fylla dagen med är ju en helt annan sak ;) Klädesvalet för dansen imorgon har jag redan gjort. Eller, någon annan har gjort det åt mig så det behöver jag iaf inte bekymra mig för. På kvällen sen är det den efterlängtade dansen, på hemmaplan och allt. Jag tror det kommer vara riktigt bra uppslutning av dansfolk. Sitter här och laddar nu, lite Blender, lite Date.. :) Fick just veta att det är fikatime med Ida, Annika & Johanna ikväll. Så det är väl bara bäst att kasta sig i duschen, slänga i sig lite mat och rota fram busspengar! Sen iväg på Waynes och umgås en stund. Myys!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det var verkligen mys igår!

Hoppas du får en skön dag idag och att kvällen blir jättetrevlig!

Håll tummarna för att jag överlever min lärares hårda dom! :)
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback