17/11

Värst vad tiden springer iväg idag! Jag har sovit lite oroligt inatt, har lite förkylningssymptom och dessutom var katten hungrig tidigt imorse. Sen ville hon ut så det sista timmarna sov jag med öppen balkongdörr. Vad gör man inte för sin baby? ;) Eller för sömnen rättare sagt. Jag har funderat över klädvalet inatt också, men ska försöka hålla fast vi det. Det blir nog bra! Väcktes av jobbet strax före tolv och valde då att kliva upp även om jag kunnat sova betydligt fler timmar. Idag har jag fått se ut som slusk och vara riktigt slö! Enormt skönt att ha sådana dagar. Synd att det inte finns tid så ofta. Har hängt här framför datorn ett par timmar idag. Spelat lite betapet med Linnea som är sjukskriven, surrat med Tessan och i övrigt bara fördrivit tiden. Lite nyttig har jag faktiskt vart också, för jag har faktiskt städat lägenheten och tvättat.

Nästa vecka är det dax för en nyttig vecka igen. Den här mörka och trista årstiden gör mig tjock! Jag kan inte kalla mig deprimerad, för det är jag inte. Jag är glad och nöjd med livet, men nånstans trycker det ändå. Det är så lätt att bara sitta hemma vid datorn eller tvn och äta någonting gott! Det är för jobbigt att ta sig ut i det här vädret. Men efter denna helgen ska jag ta tag i maten ordentligt. Några kilo minus vore inte dumt.

Jag önskar att jag redan vore på dansen nu.. och att kvällen inte tar slut. Nästa helg kommer Barbados till stan och egentligen måste jag bara ta mig iväg dit. Jag har inte träffat min Lager på evigheter! Och PP, och alla de andra. Men vi får se, det finns många bud för nästa helg, som också är min lediga helg. Jag skulle verkligen behövt ta mig till min syster i Stockholm också, det kostar bara lite mer än jag egentligen har råd med. Och sen spelar Highlights i Kusmark vilket också känns lockande.

Min dator lurar mig hela tiden att det ringer, varför gör den så? Skitirriterande. Nu ska jag provsnurra i kvällens klänning och se ifall jag kan bugga i den ikväll :) Annars måste jag lösa det med tights eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback