18/11

En lyckad kväll igår på Ersboda! Det var en evighet sedan jag hörde Zlips sist men jag är mycket nöjd. Vilken röstkapacitet hon har! I övrigt, lite plats, men gott om bra dansfolk! Tyvärr hinner man ju inte få tag på alla man önskat dansa med, men jag gjorde tappra försök även under herrarnas ;) Nästa danskväll vet jag inte riktigt vad det blir. Kanske Barbados/Date eller Highlights till helgen!

Knappt tre timmars sömn inatt och sen nästan tio arbetstimmar på det. Hem och iväg inom loppet av en timme. Kvällen har jag tillbringat tillsammans med jobbet på personalfest :) Ännu en lyckad i ordningen! Vi har dansat och dansat och jag har även fått bugga en del. Jätteroligt har jag haft! Och jag anser mig haft en helkväll trots att jag var hemma strax efter 23. Nu är jag faktiskt jättetrött och nöjd över att ha kommit hem så pass tidigt att morgondagen förhoppningsvis inte ska bli lidande. Så fort jag avslutat kvällens betapetmatch med Linnea ska jag bädda ned mig och sluta ögonen.

Sätter i mig lite kärlek i form av chokladhjärtan. Men ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback