20/11

Kort dag idag, kort dag imorgon. Me like it! :) Handlade lite och tog bussen hem sen så imorgon ska jag ta mig en stärkande promenad till jobbet. Är ju bra att försöka motionera kroppen nån dag i veckan. Känner lite av gallan idag. Jag hoppas det går över snart, är inte alls sugen på den smärtan jag fick uppleva i somras.

Vägen till Eldorado! Vilken underbar film. Jag lyssnar på den i bakgrunden när jag sitter här vid datorn och jag skrattar fastän jag inte ens ser på den. Helt underbar. Bäst av allt är Magnus underbara röst, men humorn passar mig precis :) Jag överväger nu starkt att hinna med julgalan en av kvällarna till helgen, trots att Magnus inte står på scenen. Vem vill med? Nån måste! Fredag låter det som att det kan bli Kusmark och dans till Highlights så troligen julgalan på lördagen om det finns biljetter och följe.

Kommentarer
Postat av: Malin

Huset är det bruna med rött foder som är just i korsningen vid Antons föräldrar? Var det det du tänkte på?

2006-11-20 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback