21/11

Det blev lite sömn inatt. Jag kom inte isäng förrän klockan var 02.40! Kanske vore en ide att sätta timer på datorn? ;) Klev upp i tid faktiskt men valde att återgå till sängen en timme mitt på dagen sen. Känner mig rätt seg nu när det är dax för att åka mot jobbet, men det handlar ju faktiskt bara om några få timmar. Jag har hunnit med en hel del saker här hemma idag vilket känns bra. Min rating på betapet har nått över 1500 också. Stort! ;) Det som kändes jobbigt igår känns inte alls längre. Och idag har jag inte känt av gallan alls. Ska ringa mamma nu och kolla om hon kommer och skjutsar mig till jobbet idag! Hade inte i beräkningarna att det skulle regna idag på min promenad :/ På torsdag är jag ledig! Jag vill ha fler kapitel i min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback