22/11

Idag har jag fått Magnus nya julskiva i brevlådan! Det är perfekt att vara medlem på Bengans. Samma dag som release, ligger den i lådan :) Jag känner precis som jag gjorde när hans förra julskiva kom och jag är övertygad om att jag kommer älska även den här skivan inom kort! (Ett julklappstips!) Några låtar brinner jag redan för. Hans röst och hans julmusik ger mig en helt underbar känsla. Det är som om jag vore kär! Den 1/12 är han med i förkväll på Tv4 för er alla som är nyfiken på skivan.

Lönebeskedet kom idag också. Så nu kan jag på riktigt börja planera inför julen. Jag är inte alls sugen på springa i affärer, så detta år ska jag försöka hitta julklapparna på nätet. Det blir en utmaning, men roligt också. Hade inte tänkt julpynta så mycket iår. Mest för att det är jobbigt att plocka bort sen ;) Men efter ett par varv med Magnus skivor och Peter Jöbacks julskiva (som också är helt underbar!) så känner jag att jag måste :) Får börja lite smått till veckan kanske. Jag hoppas på lite snö så vi får lite stämning snart!

Helgen ser inte alls ut att bli som det först var tänkt. Troligen ingen dans och ingen utgång med Helena heller. Barbados är fortfarande ett frågetecken också. Men jag har backup-planer :) Och jag hoppas att de går som planerat.. På söndag är det iaf middag i Sävar med alla syskon (förutom vår saknade lillasyster!) och syskonbarnen. Det ska bli otroligt mysigt. Mina hjärtebarn! Hinner jag ska jag försöka ta mig till samkvämen i helgen också. Det är egentligen hög tid att träna buggen & jag längtar efter dans!

Ikväll är det OC! Och jag är ledig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kanske vi kan ses en sväng i helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback