23/11

Idag har jag verkligen, verkligen slöat. Haft en sån skön dag när ingenting är viktigt och man kan gå och se ut som skrot hela dagen! (Och det har jag verkligen gjort!) Nu börjar jag dock vara lite less på det :P Så jag funderar på åka hem till Sävar och stanna tills imorgon. Pappa börjar också tidigt så det skulle passa rätt bra. Det är inte så ofta jag verkligen tar mig tid och vara där för att prata och umgås. Är nästan alltid bara på genomfart. Ikväll jobbar mamma till 22, men jag får ju iaf tid med min far och min bror.. och lite med mamma också. Och på söndag dax för riktig familjemiddag.

Imorgon kommer lönen! Äntligen! Hade tänkt köpa nya julgardiner och lite nytt pynt efter jobbet, är så less på allt det gamla. Man får väl pynta till skyltsöndag? Eller är det första advent egentligen? Well, hinner jag i helgen tänkte jag påbörja det lite smått iaf. Det blir inte så märkvärdigt i år känner jag.

Varför är det som så att mina jobbarhelger är så fullspäckade att jag nästan inte får in sekund mer? Och nu när jag för en gångs skull (det känns iaf så) är ledig så går alla planer i krasch?! Det är inte så att jag tror helgen blir dålig, bara att jag är van att ha allting under kontroll. Saker planerade in i minsta detalj. Min reservplan för imorgon är Zlips på Äpplet. Jag har aldrig vart där i syfte av att dansa så jag känner mig lite skeptisk. Ska överväga tills imorgon. Se om det klarnar för övriga helgen också.

En månad till julafton!

Kommentarer
Postat av: Norrlandsfoxxen

Hehe... får väl in här och "krascha" dina planer lite till. Zlips har ställt in pga sjukdom i morgon. Men, Svänzons kommer att spela istället, så det finns fortfarande chans till dans. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback