24/11

En lyckad kväll! Helt klart. Jag har haft jättemysigt! Vi drack lite bubbel och annat gott och surrade en hel del. Efter 23 åkte Ida hem men Johanna fick jag med till Äpplet. Efter en timme drygt, (några glas och tre danser senare) bestämde vi oss för att åka hem igen. Jag hade då avverkat mina säkra kort ;) En taxiresa fattigare sitter jag här med leverpastejmackor och funderar skarpt på ryggläge. Godnatt på er alla!

- -

Ledig helg. Det känns fantastiskt! Och ikväll kommer mina flickor hit för att dricka lite vin och umgås. Det ska bli otroligt mysigt. Ser verkligen fram emot att få mysa lite med dem, surra & skratta såsom bara vi kan. Min plan är att senare få med dem alla på Äpplet och inskola dem i dansens fantastiska värld. Vi får väl se hur det lyckas :) Jag har lite abstinens som måste stillas! Inte så lite heller ;) Ska skynda upp med lite av mitt nya julpynt nu. Lite mat i magen och en dusch och sen börjar kvällen, och min lediga helg på riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback