26/11

När jag kommer på att det är någonting jag vill göra, vill jag att det ska hända på momangen! Idag tänker jag klippa mig. Olyckligt nog vaknar jag med denna tanke på en söndag så dit jag brukar gå funkar nog inte eftersom de inte har söndagsöppet. Och dom gör knappast undantag på skyltsöndag?! Så nu ska jag söka runt och se ifall det är något ställe som kan ta sig an mitt hår idag. Vad och hur det ska bli det vet ingen, men det visar sig säkert innan dagen är över om det finns någon klipptid nånstans.

Jag som aldrig har svårt att sova har haft det nu några nätter. Inatt berodde det på vädret. Det har ju stormat utav dess like! Det susar i hela lägenheten, känns riktigt spökaktigt. Det känns tragiskt att gå på skyltningen när precis all snö är borta. Var är stämningen? Vintern och snön?

Ska duscha och äta nu, sen åker jag ned på stan för att senare möta upp David & Helena. Efter skyltningen åker vi sedan ut till Sävar för middag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Blev det någon klippning?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback