27/11

Jag känner mig faktiskt lättad.

Detta är en av de absolut värsta veckorna på mitt jobb! Veckan då vi har annons på hel lax till halva ordinarepriset. Dessutom såhär lagom till jul när alla börjar grava. Ett par ton räknas säljas och idag har jag ensam sålt många hundra kilo! Det blev fyra timmar övertid idag och imorgon börjar jag fyra timmar tidigare än vanligt också. Veckan kommer nog bli väldigt tung, på flera sätt. Jag har redan känningar i ryggen av allt lyftande. Undrar just hur det känns på söndag? Denna vecka får jag nog viga till att jobba, äta & sova.

Har insett att det antagligen kommer gå alldeles för fort fram till jul. Veckorna räknas inte, de är fulla med jobb. Även första, tredje och fjärde adventshelgen. Min lediga helg är det bröllop i Skellefteå. Med detta kan jag räkna ut att det blir 1(!) dans innan jul. Hur överlever jag det? :/ Jag kommer ju gå i bitar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vem är det som ska gifta sig?

Kram

Postat av: Danstanten

Bara en dans före jul lät plågsamt... Jag har inte så många heller.. men 3 i alla fall tror jag.

2006-11-29 @ 16:10:04
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback