29/11

Världen är som ny. Och jag känner mig som en ny människa! Jag har tänkt en del på hur mitt liv förändrats. Det är rätt spännande, men knepigt och skrämmande på samma sätt. Allt som jag trodde om framtiden är helt bortblåst och plötsligt står jag på egna ben i en helt ny värld. Det har jag nog aldrig kunnat säga att jag gjort tidigare! Stått på egna ben alltså. Jag har alltid lutat mig mot någon. Men nu VET jag att jag klarar mig själv och det är en skön känsla. Vad som inte är lika skönt är att ta tag i alla motgångar själv.. typ när disken och tvätthögen bara blir större och större så finns det ingen annan att övertyga om att bekymret faktiskt är dennes ;) Fast å andra sidan slipper jag ju vise versa från den personen, vilket är ett plus såklart ;)

Idag efter ännu en tuff dag på jobbet så provade jag vinterjackor. Jag trodde jag skulle få hjärtfel av värmen som blev efter ett tag. Då valde jag att avbryta och cykla vidare för att hämta ut ett nytt paket från HM med mera kläder :) Det är lika roligt varje gång! Imorgon efter jobbet tänkte jag fortsätta kika på jackor, men nere på city istället. Kanske droppa in och fixa håret nånstans också.

Dax att ta tag i lite middag, disken jag tidigare nämde och fixa undan innan OC börjar. Jag behöver massage!

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Vad härligt att du har fått uppleva känslan av att stå på egna ben! Nu har du bara spännande saker framför dig.. nu är du vuxen *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback