30/11

Idag går jag runt och ser generad ut. Jag följde med Micke och solade igår och jag stoppade in ett antal tior.. dessutom var det nya rör. Min hud stramade lite lätt efteråt ;) Det värsta har iaf lagt sig och jag börjar se brunlätt ut istället. Däremot värker min rygg. Det känns som den inte hänger med mig längre. Ledighet imorgon är på sin plats, annars hade jag aldrig orkat med helgen! Idag är jag ännu mer i behov av massage! Försöker ge bort min söndag så jag kan roa mig lite istället, typ dansa och träffa vänner :) Idag har jag klippt håret och köpt en ny jacka! Känns skönt. Är riktigt nöjd! Nu ska jag sätta mig vid tvn med min lillebror.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Inget nytt om eventuell ledighet på söndag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback