01/10

Här kommer en rapport över helgen som gått!

I fredags städade jag hela dagen för att sedan få hjälp att skita ned ordentligt på kvällen ;) Det blev en jättetrevlig kväll och en lika lyckad utgång på O'learys. Efter ett mål på Frasses var kvällen fulländad. Somnade sedan till filmen Jalla Jalla! Vaknade på lördagen, rätt utvilad och pigg. Bestämde mig för att lifta ned med Anders till Övik. Så resterande del av helgen har jag tillbringat tillsammans med Therese, vilket har vart mycket trevligt :)

Dans i Bollsta blev lördagens projekt. Vi var färdiga rätt tidigt, men med tanke på att jag aldrig vart där och Tessan bara en gång åkte vi med god tidsmarginal. Parkerade tjugo minuter innan dansens början och till vår förvåning (med ett sånt pass bra band på scen) var vi först in. Lite oroliga för kvällens gång hann vi nog båda bli där i början. Men med inte allt för höga förväntningar gav vi kvällen en chans och den får faktiskt en hel del plus trots att jag inte förtår varför man säljer alkoholhaltiga drycker men inget fika på en dans? Alkohol är väl det sista man behöver. Men däremot lite energi kunde vart mer än nödvändigt.

Jag gjorde buggdebut och dansade hela fem danser, med fem olika killar! :) Kan väl inte påstå att det gick smärtfritt hela tiden, men jag är nöjd med resultatet ändå och killarna fick sig alla varsinn kram och ett tack för deras tålamod när danserna var över ;) Kom hem för ca 45 minuter sedan och inom 10 minuter till är Albin här. Samkväm på klubben ikväll. Är lite nervös över det faktum att jag känner till killarna som är där, det gjorde jag ju iaf inte igår ;) Men det blir nog trevligt! Måste ju ta igen det jag kommer att missa på onsdag.

Ska skynda mig nu! Tack till alla goda vänner som jag fått tillbringa helgen med. Ni är alla guld värda :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Det var jättekul att ha dig här - och att du följde med på dansen igår. Vi ses snart igen! *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback