02/10

Jag tänker.. på dig. Får jag se dig igen? Vill veta fortsättningen på denna saga.

Idag börjar mitt nya liv! Det är skittungt redan. Speciellt eftersom Micke snällt lagt en godispåse i min brevlåda för att jävlas lite! Grr! Men min viktuppgång jag tidigare skrev om kan nog bero på att min våg råkat vara inställt på +1,5 kg ;) Kanske just därför jag ökat precis 1,5 kg också! ;D Haha. Men det är nog bara nyttigt att hålla igen lite. Och nu är jag ju inställd på det också så det känns dumt att avstyra allt nu.

Stannade över en timme idag på jobbet. Fick ju ändå gå hem tidigt. Sen proppade jag igen öronen med god musik och spatserade hem! Det var jättehärligt väder och jag hann med att tänka på allt som händer runtomkring. Jag blir inte klok, har aldrig upplevt så många intryck på så lite tid. Men jag är lycklig och glad. Verkligen. Jag älskar livet! I eftermiddag efter lite sömn åkte jag hem till mamma, pappa och bror för att äta middag. Sen har jag bökat på i systers lägenhet. Skickar hennes saker till Stockholm på fredag. Känns tungt att du definitivt flyttar. Men jag älskar dig lika mycket för det, gumman. Jag kommer snart.

Från klockan 22.00 idag och 28 timmar framåt har jag ingen värme och varmvatten! Suck! I-landsproblem, javisst! Men det känns ju rätt jobbigt.. Imorgon börjar jag sent men ska försöka börja dagen i tid. Hade eventuellt tänkt åka till Norum (en av våra fiskleverantörer) och kolla läget lite! Vara lite social och trevlig :) Sen har jag kvällspass imorgon. Skittråkigt, men vad gör man inte för pengar. De kan ju användas till roliga saker senare :) Funderar faktiskt på Skelleftehamn i helgen?! Jag hade tänkt låta bli att dansa i helgen, för min ekonomis skull. Men det går säker inte ;) Har bytt pass också så jag kan åka på samkvämen på söndag!

Sov gott, kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Jag tror att det blir roligare för dig om du åker till Skellefteå än till Skelleftehamn i helgen.. eftersom det är där maran är :)

Postat av: Jennie

Vi har heller inget varmvatten och ingen värme på 28 timmar nu. =/ Inte så kul när vi ska ta kort till tidningen idag och inte kan duscha. =P

2006-10-03 @ 09:12:50
URL: http://www.mommy.se
Postat av: Hon i Norrland

Hm har inte heller värme/varmvatten i 28 timmar från igår..

2006-10-03 @ 19:23:41
URL: http://blogg.passagen.se/bara-linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback