04/10

Snålblåst, regn och motvind! Vilket underbart väder att cykla i. Idag hade jag iaf varmvatten i ledningarna när jag kom hem så jag har fått upp värmen igen!

Ska byta om och äta nu och sen är det avtackning för min far ikväll, Först bowling och sen middag. Ska bli spännande att se vad de ordnat, även om jag vet en del. Tror det kan bli riktigt bra och säkert en hel del känslor. Missar buggen, men jag vet ju att jag hinner ta igen det på söndag. Då kan man ju dessutom stanna flera timmar! :) Så det känns inte som någon panik! Skellefteå på fredag troligtvis ;) Nyfiken på Blenders uppdateringar, men de kommer ju aldrig. Jag vet ju att jag hamnade på två bilder i Bollsta.

Jag kan leva med din nyfikenhet.
Jag är starkare än du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback