05/10

Imorgon spelar två av mina absoluta favoritband i Skellefteå. Det är dessutom sex danstimmar istället för fyra. Och vad har då jag gjort? Tagit ett beslut om att stanna hemma :/ Det är inget beslut jag känner mig nöjd över. Det är dax att dansa och träna buggen. Det spritter i benen! Abstinens. Men, ekonomin var det ju. Och jag har två till dyra helger framför mig innan lönen. Två fester kommande helg och sen dans på Ersboda helgen efter. Så det är bara att hålla hårt i mina stackars kronor.

Det går bra (rätt så!) att hålla mig ifrån alla godsaker. Jag inser istället att jag måste äta rätt. Men jag saknar en botten och det förstör allting. Jag har aldrig känt förut att jag inte vart mätt, snarare tvärtom. Men men, det ger sig säkert! Jag har ju inget mål direkt heller mer än att bli av med sötsuget och det ska nog ordna sig.

Helt ledig imorgon. Känns helt underbart! Ska bara vara hemma och ta det lungt. På kvällen ska jag bjuda min far på middag efter hans absolut sista dag på Maxi. Sen får vi väl se, inget annat inplanerat. Lördag jobb och kvällen fri även där (vad är detta?) Söndag sen har jag bytt pass för att kunna deltaga på samkvämen. Tänkte få mig några träningstimmar där eftersom jag både missade kursen i onsdags och ett danstillfälle i helgen!

Vem vill hänga med till Norge och tjäna kosing?
Natt natt

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Jag tycker du ska åka till Skellefteå. Det kommer nog rent musikaliskt att bli en av de bästa danskvällarna på länge! Själv kan jag inte åka för Pepsis skull. Hon kan ju inte vara ensam hemma från halv fem på eftermiddagen till halv sex på morgonen.. och det är lite väl långt att ta med henne i bilen och bara låta henne sitta där. Så går det när man skaffar hund!!! :)

Panta lite flaskor så kaske du har råd med dansen???? *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback