06/10

Två av mina favoritband spelar ikväll i Skellefteå och istället för fyra danstimmar är det hela sex timmar aktiv danstid. Jag har underbara vänner och jag kommer vara där :) Det känns så bra att få komma iväg i alla fall. Jag är evig tacksam. Antar att jag är mindre glad att jag åkte imorgon när jag i princip bara hinner hem och duscha innan jag ska stämpla in på jobbet. Men så länge man verkligen vill göra någonting så går det.

Jag fick en rätt hyfsad sovmorgon idag och jag tänker nog ta mig någon extratimme nu på eftermiddagen. Det är enormt skönt att bara vara hemma och inte göra så mycket. Inga krav idag. Min far kommer efter 17 och ska äta middag med mig sen åker han iväg på sin första träff med Jula-gänget och jag blit upphämtad och påbörjar resan uppöver till Skelleftemaran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback