08/10

Snart dax att krypa ned igen. Ska bli skönt! :) Tröttheten sitter fortfarande i lite grann. Jag fick visserligen en hel del sömn igår, men så som jag håller igång behöver jag nog lite till. Idag har jag jobbat 8-15, ruskigt skön tid. Cyklade hem och hann i princip ingenting så var det dax att åka iväg till samkvämen. Jag kände prestationsångest och har viss träningsverk sedan fredagens all bugg så kvällen blev inte riktigt lika lyckad som väntat. Men hade i stort alla mina favoriter där och fick mig ändå en del träning. Sen är det ju mycket socialt att åka dit och lära känna dansfolket! Imorgon ska jag nog anmäla mig till fortsättning 1. Måste bara kolla upp om det är någon jag vet som är sugen på hänga på! Annars får jag väl försöka ta mig dit ensam :/ Jag är så glad att jag började med buggen så jag vill verkligen fortsätta!

Imorgon jobbar jag två timmar extra för Johannes och sen måste jag göra massa nya matlådor! På kvällen ska jag nog umgås med Ida! Kanske en kvällspromenad tillsammans eller nått annat mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback