09/10

Jag är så trött. Så trött, SÅ TRÖTT! Visste inte att det skulla hålla i sig så här många dagar. Och dessutom bytte jag ju bort mina båda sovmornar denna vecka, så först på torsdag får jag chansen att sova ut. Har massvis med saker att göra här hemma. Jag har bara vart in och vänt alldeles för många dagar. Känner själv att det är dax att ta ned tempot lite! Jag behöver tid att bara vara och ta det lugnt. Lite tid för mig själv.

Ska göra de där matlådorna jag tjatat om nu, somnade när jag skulle mysa med kisse. Från nu kan man anmäla sig till fortsättning 1 på buggen. Jag vill gå, men å andra sidan tror jag att jag kan lära mig det jag behöver ute på dans tills vidare. Lite kaxigt kanske.. Kanske ska ta fortsättningen efter jul istället? Tror jag anmäler mig efter onsdag när jag vet vilka från min kurs som ska fortsätta.

Har en ny ide om helgen den 27-29 oktober ;) Jag har sökt ledigt fredag och tänkte försöka ta mig till Linnea så fort som möjligt. Kanske redan torsdag. Barbados på fredagkväll. Lördag tänkte jag eventuellt ta tåget och deltaga sista dagen på GladaHudik-maran. Om det går i lås med skjuts hem och sånt :) Ska kolla upp lite detaljer och möjligheter innan jag bestämmer mig helt och hållet. Det är ju som tur är ett tag kvar..

Jag funderar på att klippa en kort frisyr igen. Vad tycker/tror du?

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Du har i alla fall skjuts till Ö-vik från Hudik om du åker dit - det kan jag lova på stående fot.

När det gäller håret har jag nog aldrig sett dig i kort hår. Jag tycker att du ska göra precis det du känner för - det brukar bli bäst!

Postat av: Ida

Du är grymt vacker som du är men jag tror du vore het i kort hår också! Hur kommer det sig att du funderar på det?

När ska vi ses?!

2006-10-09 @ 21:43:08
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback